søndag 15. juli 2012

Britiske band

Jeg elsker britiske band,  alle favoritt banda mine er britiske og jeg elsker alt som har med England å gjøre,  så kanskje ikke så rart! Noen av de britiske banda jeg hører mest på må nok være Coldplay, Blur, og ikke minst Queen, bare elsker de banda! : )


Coldplay: Dette er nok et av banda jeg hører aller mest på, kan aldri få nok av sangene deres! Sangene deres er ganske så avslappende, så de passer perfekt til å sette seg ned å slappe av med. Favoritt sangene mine fra bandet må nok være Yellow, Speed of sound, Talk og The scientist, men Yellow er den jeg liker best.

Coldplay - Yellow.




Blur: Elsker Blur! Jeg oppdaget faktisk Blur gjennom et annet britisk band  (Gorillaz), fordi vokalisten i Gorillaz, er den samme som er med her (Damon Albarn). Damon Albarn  har den mest vakreste og unike stemmen jeg vet om. Gruppa er da litt gammel, men fortsatt et bra band. Elsker alle sangene deres, men noen av favorittene mine må nok bli Song 2, The universal og Girls and Boys. Girls and Boys, er den jeg hører mest på fortiden og en sang jeg aldri kan bli lei av!

Blur - Girls and Boys.






Vi snakkes da! : )