tirsdag 3. juli 2012

Deflottejaerbuene.blogg.no

Heisann! :) Tenkte at jeg skulle skrive og annbefale om en litt unik og ganske morsom blogg jeg er fast leser av, "deflottejaerbuene.blogg.no" Noen flotte og kreative jærbuer på jakt etter små penger! De som blogger der er altså Eivind, Sander, Karl, Heidi og Celina. Alle de 5 flotte folka er noen gode venner av meg, så da er det jo ekstra morsomt å lese bloggen! Det de skriver om er alt ifra hverdagen deres til å tjene penger på bloggen faktisk, haha! Får meg altid en god latter hver gang jeg leser et nytt innlegg, her snakker vi altså humor på topp!

De var for bare noen dager siden på 1. plass på blogg lista i Klepp, men nå er de på 4 plass. Håper virkelig at de havner tilbake der engang og at de tjener litt små penger, hoho!




Har du lest bloggen før?
Vi snakkes folkens! :)